Ana içeriğe atla

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı “Önceki Öğrenmelerin Tanınması Sınavı” başvuruları şahsen okula gelerek veya .....@subu.edu.tr uzantılı öğrenci e-mail adresi üzerinden okulumuz mail adresine (akyazimyo@subu.edu.tr) gönderilen dilekçe ile yapılacaktır. Sınavlar örgün olarak akademik takvimde ilan edilen tarihlerde yapılacaktır. Bir öğrenci bir sınav döneminde en fazla 15 AKTS’yi aşmayacak kadar ders için sınava başvuru yapabilir.
 
Başvuru Tarihleri: 23-27.Eylül.2024

Başvuruların Değerlendirilmesi ve Sınavların Uygulanma Şekillerinin İlanı: 02.Ekim.2024 Çarşamba

Sınav Tarihi: 05.Ekim.2024 Cumartesi

Sınav Sonuçlarının İlanı: 07.Ekim.2024 Pazartesi

Başvuru Sırasında İstenecek Belgeler;
•    Dersler için; yetkili eğitim kurumlarından veya kamu kurumlarından alınmış konu ile ilgili Eğitim Sertifikası,
•    Staj için; işyerinde yapılan çalışma sırasında hazırlanmış portfolyo veya bölüm tarafından belirlenmiş formatta hazırlanmış staj defteri. Öğrenci, kazanımlar süresince ilgili iş yerinde Sosyal Güvenlik Kurumuna kayıtlı olarak bulunduğunu belgelemeli ve başvurusunda kazanmış olduğu bilgi, beceri ve yetkinlikleri elde ettiği faaliyetleri, çalışma-eğitim süreleri işyerinin yetkilisi tarafından onaylanmış belgeler ile sunmalıdır.

NOT: Staj, Yabancı Dil ve Bilgi Teknolojileri ve Kodlama dersleri 15 AKTS kredi kapsamı dışındadır.